Hakkımda

8 Ocak 2011 Cumartesi

SEVGİLİ HAYAT:))) doğum,düğün,özel gün fotoğrafları

hayatta hep özel anların özel günlerin ve özel insanların kalıcı olmasını isteriz.

Keşke bazı şeyler hep kalıcı olsun dediğimiz anda hep yanımızda olan yine fotoğraflardır.İşte bunlara hayat veren biriyle HAFTASONU KONUĞUMLA ve haftasonunun verdiği mutlulukla sizi SEVGİLİHAYAT ile tanıştırmak istiyorum. en özel konuğum ; SEVGİ GÜNAY BİLGİNDİL..


isterseniz onu kendi ağzından tanıyalım.


HAYATIN TESADÜFLERDEN İBARET OLDUĞUNA BİRKEZ DAHA İNANDIM.


BAMBAŞKA BİR İŞİ YAPARKEN ASLINDA ORAYA HİÇ AİT OLMADIĞIMI ANLADIM.


SONRA BİR RÜZGAR ESTİ VE BENİ BURAYA GETİRDİ. ELİME FOTOĞRAF MAKİNASINI ALDIĞIM ANDAN İTİBAREN ONA AŞIK OLDUM.KEŞKE Lİ CÜMLELERİ HİÇ SEVMESEMDE KEŞKE SENİNLE DAHA ÖNCE TANIŞŞAYDIK DEDİM ONA. ŞİMDİ AYRI GEÇEN ZAMANIN ACISINI ÇIKARTMAKTAYIM. MUTLUYUM...ÖZEL ANLARINA TANIK ETTİĞİM İNSANLARI MUTLU ETME ARZUSUNDAYIM....




işte bu güzel ve özel anlara tanık olan bu özel insan benim sevgi ablam :))) sevgili ablam eline aldığı makinasıyla her güzel anları çekmekte bazen onu yeni doğmuş bir bebeğin başında bazen beyaz gelinliğin ayak ucunda.. bazen uçuşan rengarenk balonların kucağında bulabilirsiniz... http://www.sevgilihayat.com/ bir tıkla elinizin altında. Buraya fazla resim ekleyedim. facebook'dahttp://www.facebook.com/#!/group.php?gid=146175218909 facebook grubuna üye olabilirsiniz.


ÖZEL ANLARINIZIN SEVGİ DOLU BİR HAYAT OLMASI DİLEĞİYLE.....

1 yorum:

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Çok güzelmiş paylaşım için size de teşekkürler.