Hakkımda

13 Ocak 2011 Perşembe

Yazmak için nefes almak gerek...


En güzel hediye kendinize ayırdığınız hediye zamanlarınızdır. İstanbul'da yaşıyorsanız eğer bu hediye zamanı mutlaka deniz kıyısında deniz kokusu içerisinde alırsınız. Hayat istanbul'un iki yakasındaki gibidir. Hep bir yakada gönlünüz kalır. Diğerini seçmek zorunda kalınca..... Uzun zamandır yazmak için çabalıyorum ama içimden gelmiyor. Sanırım yaşadığımı hissetmiyordum. Birden Soğuk bir rüzgarın yüzümde etksiyle birden nefes almaya başladım. Yazmak nefes almakmiş anladım. Denizin orta yerinde uzaklara baktığınızda uzaklar görünmez size. Ya sizi korkutur, ya sizde merak uyandırır.
sevgiler diclekıyısı

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Üzücü birşeyler yoktur umarım hayatınızda.yazmak herzaman iyi gelir tabiki o deniz de. ucsuz bucaksız birde güneş varsa pırıl pırıldır heryer :) bugun tam bu manzaradaydım da sevgiler...

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

üzücü bir şeyler yok ama üzülmeye zamanda yok diyebilirim:)))