Hakkımda

12 Eylül 2011 Pazartesi

ya sabır

SADİ'nin dediği benimde bu sözü dilek teyzemden öğrendiğim gibi SABIR ACIDIR MEYVESİ TATLI....

Sizi bilmem ama ben sabretmeyli,sabr eylemeyi hiç ama hiç bilmem. Birşey istediğimde hemen olsun bitsin isterim. Ondandır ki. işte benim her işim hemen olmaz. Hemen olmaz ki  ben anlayayım kıymetini biliyim sabırın diye. Çok küçükken ramazanda allahın 99 ismini televizyon gösterirken son ismi ES SABR  çıkınca babam sabırı cok olan demek dedi. O zaman hiç bugün ki kadar anlamlı geleceğini sanmazdım. Ben çok zor dünyaya gelmişim. annem 27 saat beklemiş dünyaya getirmek için:)))   hep der zor dünyaya getirdim kızım seni diye. yani sabırla gelmişim:))) Ben bu son zamanlarda özellikle son 1 yıldır sabır etmek neymiş öğrenmeye çalışmaktayım.  Hani diclekıyısı nerede derseniz bilin ki ben sabr etmek nedir öğreniyorum.:))) biliyorum ki allah sabr edenlerii sever....

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

ben de çok sabırsızım çok.. çok! ve işin kötü tarafı öğrenmeyi isteyecek kadar bile sabrım yok:(

N.Narda dedi ki...

Allah sabır versin o zaman :)

Zordur ama onu öğrenmek ve hayatta uygulayabilmek...Sabırla tevekkülü öğrenene dek çok sular çarpışır,karışır, köpürür..."durgunluk-duruluk üst hali" kolay ele geçmiyor:)