Hakkımda

4 Ocak 2011 Salı

FİLM MERAKI

Bana mutluluk anlarımı sorsalar kuşkusuz aklıma ilk gelen pijama keyfi yaparak fim izlemek,derim. Yılbaşı olması dolayısıyla güzel filmler izledim. Tavsiye ederim. Özellikle anime sevenler için izlemeyenler için izlyenler için
CHRİSTMAS CAROL.
psikoloji okuduysanız benim gibi sürekli her filmde çözümlemeler yapmak istiyorsanız. Psikoloji okumasanızda olsun... Bu filmi izleyin derim... ÖFKE YÖNETİMİ.... izlediyseniz yorumunuda beklerim... yeni yılda yeni bir insan olmak isteyenlere. Aslında hayallerinizdeki şeylere kavuşupta bunu sorgulayanlara yeni bir ben olmak isteyenlere. Öneririm aile babası filmini resmini koymak isterdim ama resimler çok yer kaplıyor. Ayrıca dr 'da güzel indirimler var. film alacaklara şiddetle önerilir.

sevgiler

7 yorum:

mine dedi ki...

PTT yi PTF olarak değiştirmeli biz de annemle seviyoruz filim seyretmeyi :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

çok güzel bir filmdi..öfke kontrolünü de biri bana öğretsin:)

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

:))) @mine iyi seyirler önerini bekliyorumm
@zeynep sevgili zeynep senin önerilerini bekliyorum heyacanlaa

Kiraz Limanı dedi ki...

Dicle'cim uzun zamandır görüşemedik..Öncelikle yeni yılını kutlarım..Yazılarından keyfinin yerinde olduğu anlaşılıyor huzurlu ve mutlu günlerle dolu olsun bu yeni yılın..

Film ve kitap tavsiyelerini her zaman takdir ediyorum.Yılbaşı dönemi izlenebilecek en güzel filmlerden biri de Polar Ekspress diye düşünüyorum.Ayrıca tavsiye ettiğin anime filmi de oldukça merak ettim..Öpüyorum..
Sevgiler,

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

sevgili yurdanurcum evett görüşemedikkk.. polar express izledim. üstelik öğrencilere izletilecebilinecek en güzel filmler arasınada koydum:)))) cok gusel gelin olmussun tebrik ederimmmmm

Sabahattin Gencal dedi ki...

Merhaba,
Her şeyi psikolog gözüyle izlemek yararlı olur. ( S. Gencal )
.....
Merhaba,
14 Şubat Dünya Öykü Gününde DAMLA/ ÖYKÜ ÖZEL SAYISINI çıkarmayı düşünüyoruz. Bu konudaki çağrımız “Bloglardan Seçmeler”de yayınlandı. Özel sayı için öykülerinizi göndermenizi önemle rica ediyoruz.
Not: Sitemizi ziyaret edenlerin sayısı sınırlıdır. Biz de birçok siteye ulaşamıyoruz. Onun için de yardımlarınızı bekliyoruz. Bu etkinliğe katılmaları için bloglarda yazanları teşvik ederseniz memnun olurum.
İyi günler dileğiyle.

MKBL dedi ki...

Canımm hemen alıp izleyeceğim.Kitap ve film tavsiyelerine bayılıyorum :)