Hakkımda

3 Mart 2010 Çarşamba

ve işte bir türlü ertelenenler, gerçekleşemeyen hayaller....ler lerr


Ertelenmiş hayaller, gerçekleşmemiş hayaller
Ve gerçekleşmesini istediğimiz halde bir türlü gerçekleşmeyen Hayaller.
Kapım aralıktı, sessiz sessiz biri beni izlemekteydi, yarı baygın uykulu bir halde kimsin sen dedim. Yanıma yaklaştı, yüzüme baktı, yüzünü tanıyamamıştım. Eğilip kulağıma fısıldadı hatırladın mı? İşte ertelenmiş, gerçekleşmemiş hayallerim kendilerini bana sessiz bir anımda hatırlattılar.
Bazen bir şeyin olmasını istersiniz. O içinizdeki ses bırakmaz yakanızı. Hani vitrinde bir elbise görürsünüz, biliyor musun elbise ben seni şu hayalim gerçekleşin alacağım üzerime giyip mutlu mutlu salınacağım dersiniz. Ne o hayaliniz gerçekleşir ne de siz o elbiseyi alabilmişsinizdir.
Ve sizin bir sürü hayalleriniz vardır. Gerçekleşmesini istediğiniz. Yazarsınız bir kenara liste yaparsınız dersiniz şu da olsun buda olsun… bir bakarsınız o hayallerinizin yerini gerçekler gelip almış. Ertelemek zorunda kalırsınız.
Ama hayatta bazı şeylerde ertelenmeye gelmez, eğer birisine verecek sevgimiz varsa ve bunu söyleyemiyorsak kesinlikle ertelememeliyiz o zaman şimdidir. Çünkü yarının bize ne getireceğini hiçbir zaman bilemeyiz. Bir gün gelir hayalleriniz yerini pişmanlıklara bırakır. Pişmanlık ise hayallerimizin gerçeklememesinde biz ile suçumuzun iş birliğini öğrenince çok ama çok neyse… Vicdana devreder, kalbimize devreder. Onlarında ne yapacaklarını düşünmeyelim neyse…
Ve biz insanlarında bazı hayalleri de vardır ki o hayaller sabrı gerektirir o sabır zamanı gerektirir. Ama en kötüsü ise bir daha o hayallerin gerçekleşmeyeceğini bilmektir. Hayallerini erteleyen insan hayallerini öldüren insandır… Tabi bana göre siz ne dersiniz?
ve eğer gitmek istediniz bir yer, görmek istediğiniz bir ülke( şahsen benim bir sürü), evinize almak istediğiniz halı, değiştirmek istediğiniz parkeleriniz, saç renginiz, beğendiğiniz ve sonraya ertelediğiniz almak istediğiniz elbiseniz, ayakkabınız varsa ertelemeyin, çünkü sonrası meçhuldur. ertelendikçe ertelenir

Hiç yorum yok: