Hakkımda

5 Mart 2010 Cuma


Bugün blogumun konusunu düşündüm. Sonra eski yazılarıma baktım. Ve karar verdim bugün yazdığım yazıyı bloguma bırakmaya. Aslında birçok konuda var bahsetmek istediğim. Bir yılın kötü bitmesinden kaynaklanan kötü devam eden bir sene yaşamaktayım… ama karar veremiyorum. kararsızlık kötü bir illetdir. bu kararsızlık bende kronikleşmiş durumda:)
Bektaşi, yıllar sonra bir arkadaşıyla karşılaşır,
Arkadaşı ünlü bir vali olmuştur. Ve sorar Bektaşi, vali görevin bitince ne olacaksın, bakan, başka, ekledikçe ekler 2 3 yıldızlı rütbe daha , ve sonra cumhur başkanı olacağım der. Peki ya sonra der Bektaşi, ve arkadaşı; HİÇ der. Gördün mü der Bektaşi ne yaparsan yap hiçliktesin… Ben şimdiden senin olmak istediğim yerdeyim HİÇLİKTEYİM, der.
Bazılarımızın başlangıç noktasına ulaşıp başlaması çok kolay olurken bazıları başlangıç noktasına bile ulaşamadığı oluyor. Hayatın dönemeçlerinde düştüğümüzü düşünürsek kendimizi bir nehrin başlangıcında buluveririz. O nehir ki çok hızlı akıyorsa ; kendimizi çok zorlarız. İsteriz ki her şeyi düzeltebilelim geriye dönmek isteriz. Ama
Hayatta bazen düzelmeyecek şeylerde vardır. Ve siz nehre karşı savaşsanız da nehir sizi her zaman başlangıç noktasına götürür. Siz yine başlarsınız tersine savaşmaya, nehir sizi tekrar başa götürür ve siz artık bırakırsınız kendinizi, çünkü artık bıkmışsınızdır her seferinde başlangıç noktasında kendinizi görmeyi. Bugün karar verdim, kendimi nehre karşı
Bırakıyorum. Ama içimde rahat etmiyor ki. Son gücüm yettiğince çabalıyorum. Zaman geliyor, tekrar başa dönüyorum. Tek bir farkla her dönüşte başlangıç noktasına ben yavaş yavaş tükeniyorum.


ps: bu resim bana huzur verdi alıntıdır:)

3 yorum:

Kahve Keyfi... dedi ki...

çok bilmiş bilmiş davranmak istemiyorum ama,her şey hiç bir zaman sürekli kötü,sürekli iyi gitmez.Bu sıralar yaşadığınız sadece bir süreç.mutlaka iyilikler sıradadır.Sevgiler

blog sahibesi dicle dedi ki...

:):):):) teşekkür ederimm

Kahve Keyfi... dedi ki...

Masumiyet Müzesini geçen sene okudum.Gayet iyi giderken bir yere geldim ve 3 gün elime alamadım.bitirdim tabii ama sonlara doğru kastı gerçekten.Bir hareket üzerine 9 sayfa yazmış adam...Ama genelinde güzel bir kitap.Muz Seslerini okuduğunda yorumunu paylaşmaktan mutluluk duyarım.Sevgiler