Hakkımda

6 Mart 2010 Cumartesi

2010 oscar ödülleri



vee sonunda sayılı saatler 7mart günü, 82. oscar ödülleri sahiplerini buluyor. Bu yılın sunucuları ise stewe martin (pembe panter filmindeki oyuncu) ile Alec boldwin( marly streep- ilişki durumudaki oyuncu partneri )sunuyor. . Geçen yıl tahminlerimde yanılmamıştım. ama sadece erkek oyuncuda ben Brad pitt' i beklerken Sean Penn( milk) filmi ile almıştı. Geçen yıl favori filmim Slumdog Millionaire birinci olmuşken bu yıl ki adaylara baktim. bu yıl k favori filmim AN Education filmi ama görünen o ki Avatar alabilir. çok ses getirdi. gerçi listede bu yıl çok iddalı duran o gözüküyor..
EN İYİ FİLM:
The Hurt Locker - Avatar- An Education- Distict 9- The Blind Side- Inglourious Basterds- A Serious Man- Up- Up in the Air- Precious gibi filmler listesinden doğrusu kim kazanacak merak ediyorum.
EN İYİ YÖNETMEN:
Kathryn Bigelow (The Hurt Locker)Quentin Tarantino (Inglourious Basterds)Lee Daniels (Preciosus)Jason Bateman (Up in the Air)

EN İYİ ERKEK OYUNCU:
En İyi Erkek Oyuncu- Jeff Bridges (Crazy Heart)- George Clooney (Up in the Air)- Colin Firth (A Single Man)- Morgan Freeman (Invictus)- Jeremy Renner (The Hurt Locker)
Burda benim favorim, bridget jones güünlüğündeki avuktatımız colin firt:) gerçi liste iddalı isimlerde var colin firth benim gölümün kazananı
EN İYİ KADIN OYUNCU:
Sandra Bullock (The Blind Side)Helen Mirren (The Last Station)Carey Mulligan (An Education)Gabourey Sidibe (Precious)Meryl Streep (Julia&Julia)
EN İYİ YARDIMCI ERKEK OYUNCU:
Matt Damon (Invitus)- Woody Harrelson (The Messenger)- Christopher Plummer (The Last Station)- Stanley Tucci (The Lovely Bones)- Christopher Waltz (Inglourious Basterds)
EN İYİ YARDIMCI KADIN OYUNCU:
Penelope Cruz (Nine)- Vera Farmiga (Up in the Air)- Maggie Gyllenhaal (Crazy Heart)- Anna Kendrick (Up in the Air)- Mo'Nique (Precious)
kazananları merakla bekliyorum...

4 yorum:

Kahve Keyfi... dedi ki...

Azz kaldııı!Heyecanla bekliyorumm :)

Ali dedi ki...

Bence ödülleri kazanacaklar şöyle olur;
En iyi Film: Avatar
En iyi Yönetmen : Haliyle Avatar'ın Yönetmeni (James Cameron)
Kadın Oyuncu : Sandra Bullock
Erkek Oyuncu : Jeff Bridges alabilir ama bence George Clooney.
Yardımcı Kadın Oyuncu :Penelope alır herhalde ama bence Yine Up in the Air'den Vera Farmiga
Yrd. Erkek Oyuncu: Matt Damon

Yine Avatar,Grnt Yönetmeni ve Müzik ödüllerini de alır herhalde.

blog sahibesi dicleee dedi ki...

ende oturup izliycem gece. buarada en iyi film hurt lucker olsa gerek. bayan yönetmenide en iyi yönetmen olabilir diyorlar.
oyuncu jeff bridges bencede aama ben zaten gönlümün bricinsi olan colin firth sölemiştim ali:P sonuçları bende heyacanla bekliorummm blogdaşım:P:P

hayatımınherrengi dedi ki...

Avatar'a iyi oldu valla, hak ettiğini buldu sadece şişirme yok (: