Hakkımda

2 Mart 2010 Salı


Film hastası olan ben, çıktığı ilk gün gidip izleyen ben, geçen senelerde sanki daha güzel filmler mi çıkıyordu ne, izlediğim filmlerden beğenemeden çıkıyorum. Uzun zamandır da aklımda yazmak istediğim bazı filmler vardı. Son olarak eyvah eyvah filmine gidince bu 3 film artı recep ivedik cem yılmaz yakıştırmasını yazmadan duramadım. Son zamanlarda o kadar çok Türk filmi çıkıyor ki hızına yetişemiyor insan. Ve diyorsunuz ki seçmece gideyim. Neşeli hayatlar; bu filmi beğenenlerin yılmaz Erdoğan’a haksızlık yaptığını düşünüyorum. Bu film ne organize işlerden ne de vizontele’den kesinlikle iyi değil aksine çok kötüydü.
Ve cem yılmaz filmlerinde eleştirenler, hani bu adam film değil de stand up yapsın diyenler. Bu ülkede zaten manken sadece mankenlik, oyuncu sadece oyunculuk, sarkıcı sadece şarkıcılık yapabilir düşüncesinden dolayı mankenken şarkı söyleyen, şarkıcı iken film çeken, stand up yapan biri film çekince kıyamet kopuyor. Bence yahşi batı güzel filmdi daha nasıl film çekebilirdi ee piyasadaki bütün komedi filmlerini görüyoruz. Belki yahşi batı çok beklentili kişiler için hayal kırıklığı olabilir ama yahşi batı bir eyvah eyvah’dan ya da neşeli hayatlardan daha kötü değil veya saçma sapan konusu olmayan recep ivedik filmi ile karşılaştırılacak kadar da kötü bir film değil. Haksızlığa uğradığını düşündüğüm için bunu da filmi izleyen bir izleyici olarak yazmak istedim.
Eyvah eyvah filmi, hikayesi,dedesi ve ninesiyle yaşayan hüseyin klarnet çalmaktadır. bir yandanda bir müjgana aşıktır. bir gece ninesinin paralarını sakladığı sandıkta babasına ait mektuplarıbulur ve babasını bulmak amacıyla istanbula gelir. ve orda şarkıcı firuzan (demet akbag) ile tanışır. babasını ararken firuzan ona yardım eder. başlarına türlü şeyler gelir. beni en güldüren sahnesi kör taklidi yaptıkları sahneydi. Eyvah eyvah da bir an Demet Akbağ’ı izlerken bir demet tiyatroyu ne kadar özlediğimi anladım. Züleyha karakterini, mükremin , lütfiye , Fadıl, tirbuşon, terbiye hanım, bakkal, bütün o karakter oyuncularını ne kadar özlediğimi düşündüm. Eyvah eyvah’ı izleyebilirsiniz, ama izlerken katılmayacağınıza garanti ederim.
Ps:. Hayatta herkesin hataları vardır. Sayın blog izleyicileri bu saçma recep ivedik filinide izlemeye gittiğim için birde arkadaşımı ben sürüklediğim için pişmanım.Yetmedi iki kız yan tarafımızda oturan böğürgen insan seslerini dinlemek zorunda kaldık. Kaça kaça yanlarından kaçtık…. Recep ivedik filmini ben izledim pişmanımmmmmm hemde çok.

4 yorum:

hayatımınherrengi dedi ki...

Son zamanlarda Türk filmleri çoğaldı fakat içeriklerinin ne kadar dolu olduğuna bakma taraftarıyım. İçinde ruh olan komedileri, 80leri özlüyorum...

blog sahibesi dedi ki...

filmler çok ama izlenecek film yok. binbir umutla gidioruz boş.

Rh+ dedi ki...

bir recep ivedik mağdruda benim maalesef,bir daha asla yapılmayacaklar listesine ekledim kendilerini :))

Kahve Keyfi... dedi ki...

Olsun...Pişmanlıklar olmasa yolumuz pek tek düze olurdu.Ama dediğiniz çok doğru.Çok fazla yerli film giriyor ama iyi film az...