Hakkımda

1 Mart 2010 Pazartesi

25 yaş devam:):):)




Ve ben pastamı kestikkk afiyetle yedikkk, dileklerimi diledim. Diledim deee önce sevdiklerim sizler için, sonra bütün iyiliğe hasret herkes için ve sonra kendim için. Malum…


Gerçekten hayatta insan sevdikleri ve sevenleri sayesinde zengin hissediyor kendini. Ve ben bugüne kadar kendimi şansız sayan, ahh ne olursa olsun talih bana gülmüyor diyip isyanlar içerisinde dolaşan ben bugün ilk kez dediklerimden utandım, çünkü anladım ki hayatta insanın başına ne gelirse gelsin, ne durumda olursa olsun, bir tek sevdikleri varsa güçlüdür. Ve ömürden bir gün daha gitse de insan sevdiklerinin gözlerinde bulur ölümsüzlük anını. Ve siz kendinizi şansız ilan etseniz de bir gün olur en mutlu anınızda sevdikleriniz sizi dünyanın en şanslı insanı yapar. Dünyadan bir gün ve hafıza köşküme bir yer yaptırdım unutmamak için onu korumak üzere… Doğum günümde hatırlayan ve hatırlamayan herkese teşekkür ederim.

2 yorum:

Kahve Keyfi... dedi ki...

Doğum Gününüz Kutlu Olsun...Geçmiş de olsa.Gönlünüzce olsun her şey.Tebrikler

blog sahibesi dicle dedi ki...

çok ama çok teşekkür ederim:):):)