Hakkımda

4 Ocak 2010 Pazartesi

kışın anımsattıkları,,,


kafanızı camdan dışarı çıkartıp baktığınızda dışarıda hiç durmayan bir hayat vardır. kış günü sıcak yaz gününe mesafelidir.
Kış günü hava buz gibidir ve bir sıcaklık arar insan. Nerde bulacağını düşünür. Buz gibi bir havada eleele tutuşan sevgililer hiç mi üşümez diye sorarsın, yada buz gibi bir havada sıcacık bir gögüse yaslanan o başınız hiç mi üşümez. Tabiî ki üşümez insanın sevdikleri, sevdiği, yanında olduktan sonra kim üşür ki. Kafamı cama yasladığımda dışarıda üşüyen kimsesizleri düşündüm. Hayatta bütün sevdiklerini kaybetmiş kimsesizleri ya da sevdikleri tarafından terk edilmişleri. Hayatta ne zaman üşüseniz yanınızda sevdikleriniz olunca ısınırsınız. Sokakta soğuğun altında saatlerce beklesiniz bile gelen sevdiklerinizden biri olduktan sonra beklemenin süresinin uzun olmasının önemi kalmaz. Bugün kafamı cama yasladığımda yüzüme değen soğukluk canımı acıttı. Uzakta olan sevdiklerim, göremediklerim bir daha göremeyeceklerim. uzaktaki sevdiklerim yakında ama göremediğim sevdiklerim.

Bu gün bir arkadaşımla telefon görüşmesi yapıyorum kendisi o kadar uzakta ki sesi bana öylesine iyi geldi ki. Nişanlandığını öğrendim. Derin sevincimin birlikteliğinde gelen içimi ölesiye acıtan mutsuzluğu anlatamam. O an uzaklığın acımasızlığı içerisinde lanetler yağdırdım mesafelere. En güzel zamanlarında yoktum ki ben yanında. Ne zaman acı mutlu anlarında yanında olmak istesem uzaktı işte , ama Uzaklığı bana bir ders veriyordu. bak diyor du Yakınındaki sevdiklerine öylesine sarıl ki onlar senden bir cm uzağa gitseler Sen bugün camdan baktığında dışarıyı düşündüğün gibi üşürsün.
Sevdiklerimizin varlığı bizleri ısıtır. Bir kış günü oturup dısarı baktığınızda yüzündeki gülümseme var ise sevdiklerimizin varlığı tıpkı üzerimize örtülü batanniye gibidir ve onların mutlu olması bize gelen en güzel hediyedir.
birini severiz uzaklığın yakınlığın anlamını düşünmeden mesafelerden korkmadan severiz. biliriz ki sevmek insanın vazgeçemediği insana hayat veren mükemmel bir duygudur. kış mevsimi soğuk olsada karla karışık yagmur olsada içimizi ısıtan sevgi sözcükleri bize kalsın.

Hiç yorum yok: