Hakkımda

16 Ocak 2010 Cumartesi

EN ÇOK NEYİ SEVDİNİZ VE EN ÇOK NEYİ YARIM BIRAKTINIZ???


Bugün kü havanın ve Yasemin çongar'ın yazısının etkisiyle sanırım böyle bir yazı yazmaya karar verdim. Yasemin Çongar yazısının sonunda EN ÇOK NEYİ SEVDİNİZ? VE NEYİ YARIM BIRAKTINIZ? diye soruyordu.

Kuskusuz herkesin yarım bıraktığı veya en çok sevdiği birsey vardır bazen rüyalarınza girer bazen uyumasanızda aklınıza damdan düşer gibi düşer.
Bugün ben isteyerek düşündüm yarım bıraktıklarımı. onları düşünürken korkmak istemedim durdum onun bana etki etmesini beklemeden uzun uzun düşündüm.En çok yarım bıraktığım şeyin aslında en tutkuyla bağlandığım şey olduğunun farkına vardım.
zaten yarım bıraktıklarımız değilmidir bizi tutkuyla kendine bağlayan, hapseden? Eğer yarım kalmasaydı zaten bizim için tutku olmazdı ki. tamamlayamadıklarımızda değilmidir bizi tutsak eden, kendine bağlayan...
Düşündüm, kafamda yarım kalanları bıraktıklarımı tamamlamaya çalıştım. Ve karar verdim mektup yazmaya. belki aldığım ve gidemediğim yolculuk biletime. ve vazgeçtiğim tercihlerime, yarım bıraktığım herşeye.Yazdıkça rahatladım.Aslında tamamlayınca artık acı vermedğini öğrendim.
alın size bir soru!!!
En çok neyi sevdik en çok neyi yarım bıraktık?
Aslında bir ömür sorar insan kendine ACABA YARIM KALMASA NE OLURDU?
En çok yarım bıraktıklarına bağlanır insan. insan cünkü tutkularına ölesiye bağlıdır.En çok yarım bıraktıkları insanın elini kolunu bağlar.En çok yarım bıraktıkları insanı güçsüz kılar.Aslında en çok yarım bıraktıklarımız değilmidir hepimizin zayıf yanı.
teslim olmamak içimizde yarım bırakılan herşeye..... elimizde tamamalama şansı olması ve yarım bıraktıklarımızı tamamlamak için yola çıkmak dileğiyle.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

ellerine saglık cok güzel olmus...