Hakkımda

17 Ocak 2010 Pazar

pazar günü melodileri....


Yanlız olduğunda

Yada hayat seni yanlızlığa sürükliyorsa,

Herzaman şehir merkezine git.

Sadece şehir merkezindeki gürültüyü dinle

Bütün tasalarını,üzüntülerini unut git...

En sevdiğim şarkıdır bu şarkı ve ne zaman bu şarkıyı dinlesem İstiklal caddesi gelir aklıma.Havada yağmur heryer ıslak zemin. kiminin elerinde sevdiğinin sıcaklığı kimi yanlız , kimi kalabalık, kimi sözleşmiş bekler birini .Bir pazar günü istiklal bir başka değilmidir. Dünyanın neresinde olursanız olun özlemezmiyiz biz istanbul aşıkları istanbul'u... Birgün ülkemden çok uzaktayım cama yağmur vuruyor.Gözlerimi kapadım. Birden kalabalığın ortasında buldum kendimi. Herkes bir yöne yürüyor. Kimi benimle aynı yöne doğru kimi benim tam tersime yürüyor. Hepimiz yürüyoruz ,ya ellerimize yagmur vuruyor. Birden o kalabalık ortasında yolun ortasında tramvayın zili kulağımda çınlıyor. Gözlerimi açıyorum...istanbuldan ve onun merkezinden uzaktayım. Döndüğümde ilk yaptıgım şey olmuştu taksimde yürümek. Bir amacım olmasada istiklal caddesinini kokusunu almak o zamanda şimdi olduğu gibi heyacanlandırmmıştı tıpki ilkleri yaşadığımız heyacan gibi.

Bugün aynı duyguları tekrar yaşadım. Üstelik bu seferde Sezen Aksu selanik türküsü eşliğinde. Bu türküyü herkes söylemiştir. Ben istedim birde Sezen Aksu'dan dinleyin. eğer cd yi edinmek isterseniz Suzan Kardeş bekriya albümünde bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok: