Hakkımda

14 Ocak 2010 Perşembe

zamansız anlarda zaman, gelmesi gerektiği anda yetişen zaman...



Bazı zamanlar vardır. Öylesine telaş endişe içerisindesinizdir ki bir an önce kurtulmak istersiniz.
Hadi gözlerimi kapatıyorum şimdi bütün bunlar geçsinde ben bir derin bir nefes alayım dersiniz.
Bu kimimiz için uzaktan gelen yakınını bekleme anı , askere giden sevgilisini bekleme zamanı ,bir öğrenci için final zamanları, ya da sonkez görme anı.....
Bir türlü geçmek bilmeyen o zamanlar. Hemen geçen bitip tükenen zamanlar.
Bazen yaşadığımız anın nasıl geçtiğinin farkına varmayız. Bir bakmışız bitmiş gitmiş.Bazende bitmez olmuş yıllanmış kalbinde ok gibi dipdiri durur.Bende bana acı veren durumlarda dururum nefesimi tutarım 10 kadar sayarım. geçermi geçmezzz.
ama zaman takmaz bizim acı içinde olup olmadığımızı, geçmesini istesekte gider istemesekde gider. Bir gün biteceğini bilmek işte o anlarda bizi ferahlatır. ya da bitmesin diye mutlu zamanlarda dua etmek.
Ama önemli olan o zaman geçtiğinde arkamıza baktığımızda pişmanlıkların yakmadığı biri olabilmek.
Eğer zaman geçmeseydi dursaydı? Hani bazen diyorum dursan ya gitmesen.nolur zaman bitme dediğim anlar. Peki ya acı içinde oldugum anlar bitmek bilmeseydi yaşayabilir miydim? yaşayabilir miydik hiç durmayan acıtan hislerimizle.
Kuşkusuz zaman güzellikleride siler acılarıda sildiği gibi.kuşkusuz hayatımızda iz bırakıp geçenleride biz değil zaman siler. Bugün akıp giden zamana dur demek istemiyorum. çünkü zamana yardım ediyorum silmesi gerekenler için:)

Hiç yorum yok: