Hakkımda

8 Temmuz 2014 Salı

işte böylee

Onun için bu bir yarım kalmışlığın hikayesiydi. Nerden başlayacağını bilemediği.Yüzünü asla tanıyamayacağı, sesini duyamayacağı. Ona sen benim için ne kadar önemliydin diyemeceği bir yarımlıktaydı. Hayaller kurarken daha bu yaşta insan kararlar vermemeli hayatta diye düşünüyorum. bir karar verdiğin zaman o karar seni mutlaka başka kararlar vermeye yada tercihlere doğru götürür. İnsan hayatta bilinmeyenlerle yaşarken planlar yapıyor maalesef. ki işte yapılan o planlar başına da koca dertler açıyor. vicdan muhasebesi, uzun süren sessizlik bir daha kararlar alma ama asla ve asla uygulamaya koyamama gibi durumlarını da beraberinde getiriyor.
Aciziim aciziz AZİZİM  vesselam. kimimiz gezmek tozmak peşindeyiz, kimimiz eften püften. ama hepimiz etten kemikteniz vesselam.  Herkesin hayatında kaybettikleri vardır. kaybedecekleri de olacaktır. Bazı kayıplar insanın ciğerini söküp alıyor be. Adama vay benim kalbim var atıyor ama aslında kalbimde yok artık  dedirtiyor. Bazı kayıplar arkasından göz yaşları döktürtemiyor. Çünkü biliyor O da  gözyaşların dökülse bir türlü oluyor dökülmese bin türlü. Herkesin var dimi kayıpları. Arkasından baktıkları ama göremedikleri. Yüzünü görmek istedikleri can atardım biliyormusun kokusunu duymaya  hiç birşey olmasa bana ait ona ait ondan birşeyler bulmaya. ACİZİMM ACİZİMMM BUARALAR AZİZİM.  yarım kalmışlıık  ama öyle böyle değil bu kalmış benim ciğerimi söktü aldı. arkasından önce gözyaşları döktürdü ya hani. artık o yaşlar kalpten gelmeye başlayınca öylece kalakaldım vesselam.

Hiç yorum yok: