Hakkımda

1 Temmuz 2010 Perşembe

yaz için ferahlatıcı bir öneri:))) from martha stewart



İstanbul'a güneş avrupa yakasından girerken anadolu yakasından çıksada aslında bugün güneş parıl parıldı. bir ara dışarı çıktım eve geldiğimde dilim damağım kurumuş eve attım kendimi. hem sıcak havalarda hem size hem misafirlerinize ikram edeceğiniz güzel bir seçenek. Martha stewart'ı amerika'da ingilizcem hem iyi olsun diye hemde çok anlıyorum diye izlerdim:))) ve acaip keyifli bir program yapardı. ve sanırım istanbul'a gelmiş website'sinden takip edebilirsin. ve istanbul'a gelmesiyle bizler içinde bir program çekiyormuş sabırsızlıkla bekliyorum.....
Amerika'da bir ara smoothieking'De çalışmıştım. genellikle sabah spor yaptık'dan sonra ve ya gym merkezinde ömrünün yarısını geçiren tiplerdi. ben demiştim ya sporu pek sevmiyorum. bu içecek hem enerji verir hemde tadı inanılmaz güzeldi. keşke Türkiye'De olsada içsekk:))) martha stewart'ın bu tarifi bana onu hatırlattı. gerçi smoothie daha dondurmalı ve buzlu bir içecek.
PİNK LEMONADE,
1 ÇAY BARDAĞI ŞEKER
2BUCUK SU BARDAĞI LİMON SUYU VE 4'e BÖLÜNMÜŞ LİMON 1\2 ŞEKLİNDE ÇOK İNCE ŞEKER OLUCAK BEN PUDRA ŞEKERİ BIRAKTIM:p VE 2 BARDAK cranberry (kızılcık) juice
yapılışı şeker suda eriyene tavada kadar karıştırıp yaklaşık 1 saat buzdolabında bekletip içine limon suyu, pudra şekeri ve kızılcık suyu ekleyeceğiz ve bir gün buzdolabımızda bekletip limon kesikleriyle süsleyip püsleyip servis yapıp bir güzell sıcakladığımızda içeceğiz.....( faydalı bir bilgi kızılcık ; melotonin hormonu salgılar ve yaşam enerjisini arttırır)

3 yorum:

Kiraz Limanı dedi ki...

Yarın bu tarifi deniycem :)

Teşekkürler

Sevgiler,

YURDANUR

mine dedi ki...

ilk başta pembenin örtüden yansıdığını düşündüm ama içine hafif şurup katılmış
iç ferahlatan çok hoş hali var

Uzun Yollar dedi ki...

ekrana elimi uzatıp alasım geldi.
tadını tahmin edebiliyorum :)