Hakkımda

30 Haziran 2010 Çarşamba

sahil kıyısındaki ev:))))


sahil kıyısındaki ev:)


Ev dekorasyonu ile ilgili yastık, perde ve abajur ararken bu eve rastladım. Aman allahım ben küçük bir kız iken hep böyle bir evin hayalini kurardım böyle bir yerde yazı yazmayı hayal ederdim. benim hayatımın idol yazarının becoming jane filminde böyle bir evde aşk ve gurur'u yazıyordu. . ve bu ev gerçekmiş. ve nerdeymiş. Oyster River in London.....

insanın huzur bulacağı bir yer.... biraz yalnız kalmak ister insan,





ve bazen herkes biraz susmak ve hayatın doğallığına kendini bırakmak ister .....





4 yorum:

Chilek dedi ki...

gerçekten çok ama çok huzurlu ve güzel:)

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

evetttt özellikle odanın penceresinden bakarkennnnn:))))

Rh+ dedi ki...

Bu evi kim istemez,insana yazmak için ilham gelir bu evde:)

mine dedi ki...

darısı başımıza hepimizin böyle bir evi olur inşallah evrene isteğimizi gönderelim de biz :))

bu arada logodaki fotoda çok hoş