Hakkımda

1 Nisan 2010 Perşembe

düne gidenlere yeni gelenlere ve HOŞGELDİN NİSAN:)



Önce bir gürültüyle yağmur yağmıştı saklandı evin içine doğru ve sonra yağmuru dışarıda karşılamak için bahçeye çıktı. Bir rüzgâr esintisiyle beraber yüzüne güzel kokuların her çeşidi vurmaktaydı. Gözleriyle baktığı yerden renklerin güzelliğini fark etmese de onunda hayatında fark ettikleri de elbet vardı. Uzaktan bir keman sesi geliyordu uzandı ve bahar işte gelmişti… işte bahar bütün kıpırtısıyla gelmişti, bir an hızlı yağan yağmuruyla beraber birden açan güneşiyle bize bakıyordu. Bir derin huzur bulursunuz içinizde bir yerlerde yürürsünüz ona doğru… Ve o huzuru bulmak için çare odur ki eski bir defterin kapağını açarsınız.
İçindekileri okumaya fırsat bulamamıştım. Çevirmeye başladım, karşımda bir kadın belirdi hafif solmuş bir yüzü ay gibi beyazdı ve bakışlarında canlılık kalmamıştı, iç karartıcı kısmını atladım 20- 30 sayfa ilerledim ki aradığımı bulduğumu anladım ve orada durdum. Baktıkça hayatının uzun kısmını geride bırakanları düşündüm. Daha yolun başında olanların ama kıymetini geçince anlayanları. Devam ettikçe her sayfada geçmişe ait özlemimi dindirme çabası içinde boğuşurken huzurun hayatın anında gizli olduğunu o geçince nerede huzur diye arandığını fark ettim. Zamanın hızına yetişemesek de mutlu olduğumuz anların gizemini zaman geçince fark ederiz. Ve güzel günlere tekrar dönmek isteriz. Tekrar dönmek içinde her zaman en etkili yöntemlerden biri olan resimlerimize bakarız. En güzel en mutlu olduğumuz anların sesini dinleriz resimlerde… Ve bazen o resimler, sizin en zor zamanınızda yüzünüzü gülümsetir. Tamda bu yazımın sonunda sevdiğim bir Özdemir Asaf sözüyle bitirmek istiyorum BUGÜNE EN UZAK GÜN DÜN…

3 yorum:

MKBL dedi ki...

hem gülümsettiniz hem hüzünlendirdiniz ne hoş bir yazı.Başlayınca hemen bitieriyor.Sevgiler

Kahve Keyfi... dedi ki...

Çok güzel,duygulu ve çok içten bir yazı olmuş Dicle.Fotografa da bayıldımm.Çok şekerler.Bahar...bahar :))

Adsız dedi ki...

sizler beni gülümsettiniz. :):):) teşekkür ederim çok çok çokkk(dicle)