Hakkımda

3 Nisan 2010 Cumartesi

atlantik kıyısında masal, en çok görmek istediğiniz yerde tatil yapsanız bu nasıl olur du?

















Hani herkesin hayatında merak ettiği gidip görmek istediği yerler vardır. Buralar öyle yerlerdir ki uzaktan büyüsü sizi etkisine almıştır bile. Sadece baharın gelmiş olması demek hayatın canlanmasından ziyade size artık bahar yazın gelmesini de müjdeler ve planlamakta olduğunuz tatili de. Ben seyahat etmeyi yolculuk etmeye çocukluğumdan beri bayılırım. Uzaklar hep ilgimi çekmiştir. Bir gitmek istediğim yerler vardır. Bir de gittiğim yerler. Özellikle çocukluğumdan beri gitmek istediğim öyle öyle bir yer vardır ki ilk orayı güzel bir diziyle tanımıştım. Kısacası uzun bir zaman önce kendimi orada hayal ettim ve sordum? en çok gitmek istediğin yerdesin ve kendimi orada hayal ettim veee Sırtımı beyaz inciye yaslayıp, kızgın güneş ışığının kovaladığı dalgalarının serinliği ile gözde bir mekândaydım. Belki çoğu kişi bilir ama ben oraya Atlantik masalı derim. Güneş ışınlarının süzülmesiyle hayran bırakan bir güne burada uyanmak istemez mi insan. Beyaz evlerin bulunduğu ismini İspanyollardan alan, beyazını kirleten aslında altın rengi kumlarıyla dans edersiniz… Buraya sadece anılarınıza bir oda eklemek üzere yola çıkarsınız. Güneşinin güzelliği ile nice filmler çekilen Fas ülkesinde özellikle baş ucu filmim truva ve casablanca şehrinde sadece hayallerinizdeki şehri görmek için ve sadece görmek için siz buradasınızdır. Aslında bunca yer varken siz mütevazı yaklaşık 3000 metre olan kumsalında gerçek bir masal yaratırsınız. Ve o aslında oraya benzeyen bir yer daha vardır ülkemizde meşhur. Bilin bakalım? Evet evet Bodrum ama tek bir farkla bodrumda hayat hızlıyken Atlantik kıyısındaki casablancada bütün kalabalıklığına rağmen sessiz ve uslu bir kız gibi bir gün benim gelmemi beklemektedir. AMA NEZAMAN?

1 yorum:

Kahve Keyfi... dedi ki...

Dilerim en kısa zaman da görürsün Dicle :)