Hakkımda

14 Şubat 2010 Pazar

eski bir yazıya rastlamak

Hani insan dolabını düzeltirken yıllar öncesine ait bir resim bulur, yada tam atacağı bir defterin içinde acaba önemli birşey varmıdır diye bakarken kısa bir not bulur . Ve işte o anda yüzünüzda çok kısa bir gülümseme belirir tabi o bulduğunuz şey eskiye dair güzel birşey ise...
Uzun zaman önce blog açtığımdan bahsetmiştim. Bayadır da araştırıyordum acaba bu blog neredeydi adı neydi, derken nasıl oldu bilmiyorum ama eski bir arkadaşıma rastladım. Eski bir dosta, nasıl sevindim. İnsan uzun zamandır görmediği ama sevdiği özlediği birine rastlarsa nasıl heyecanlanır, Mutlu olur aklına anılar gelir bilirsiniz. Ve ben eski bloguma yani eski bene rastladım. Sadece çok az yazı yazmıştım aslında yazı bile değil cümle. Ne yazacağını bilmeyen. Ama yazmak isteyen. O yazıları yazdığım güne döndüm. Yazmaya çekiniyordum zaten gerisi gelememiş . Açmıştım ama kimseye dememiştim zaten adı ise sadece kendim için. Biliyorum o zaman okutmaya çekinmiştim bilirsiniz işte kimse beğenmeyecek korkusuyla dokunmamışım bile sayfaya çekinmişim ürkmüşüm yazı yazmaya. Hatırlıyorum bir şeyler yazmak istiyorum korkuyorum elim bir yazıp bir siliyor . Birde pınar senin doğum gününde açmışım. Ve en önemlisi sana bir yazı yazmışım ama okutmamışım hani cok etkileyici bir yazı değil sadece bir cümle ama sana yazmışım.
Ben bugün eski bir dostuma yani kendime rastladım. Hani bir yazımda bahsetmiştim back to future oynamayı seviyorum. İşte yine oynadım sanırım 2006’ya döndüm o yazıyı yazdığım güne o duygulara ve şimdi 2010’dayım… ama bir farkla eskiyen yüzün yeni ve korkusuz başka tarafıyla . eski blogum ;diclem21.blogcu.com.