Hakkımda

16 Şubat 2010 Salı

enlerin arasından seçim yapılmazmış:)


Hayattaki herkesin en vazgeçemedikleri vardır. hayır diyemedikleri. En favorileri. Bende bir liste oluşturdum en ama enlerim üzerime. Ve sanırım bugüne kadar hiç en ama enleri düşünmemiştim. Biraz ondan biraz bundan severim derken biri bana en sevdiğin film ne ya da en sevdiğin yemek ne dediği zaman bir çok seçenek gelmiştir aklıma. Bugün ise en sevdiklerimin en’inin listesini oluşturdum.


En sevdiğim yazar; jane austen..... sonra


Böyle derken bile içimden 2. 3. Yazamadan geçemiyorum.


En sevdiğim film, The Sixth Sense aslında Forrest Gump ile başa başa sonra Titanic, Star Wars


Jj Abrams filmleri dizileri…


En sevdiğim fantastik kitap ; Harry Potter , Yüzüklerin Efendisi….


Aman tanrım ben bu işi beceremiyorum yine. İnsan en sevdiklerinin arasından seçim yapamıyor. Size güzel bir parça ekliyorum yasmin levy ‘den yazımı daha fazla saçmaladan bırakmak için. İyi dinlemeler. http://fizy.com/s/1ajtcb

Hiç yorum yok: