Hakkımda

29 Ocak 2010 Cuma



Tamda olması gerektiği bir zamanda yayınlanan bir yazı yayınlamak istiyorum. Çünkü bu aralar babamla baya dialog halindeyiz yani her konuda en çokta benim sorumluluğum konusunda ama ne olursa olsun ben ona hep hayranım. Kızlar için babaları masal gibidir. Masallardan çıkıp gelen ona her istediğini veren kırmayan onları koşulsuz seven. Hatta bazen sevdiğini gösteremeyen ama kızlarını hep seven babalar . Üzmeyen ona hayatın yumuşak dokunuşlar olduğu hissini veren kişilerdir. Sizi öylesine severki babanız kıyamaz ki size hayatınızda herkesin size öyle davranacağını sanırsınız. Bir bakarsınız hayatta karşınıza çıkan kişiler babanız gibi kollarının arasına pamukları sarmış sizi sarmalayamamıştır. Ah benim babam. Aceleci babam. Herzaman işler mükkemmel gitsin diyen babam. Kızına bir sorumluluk verip onu yormaktan korkan babam. Hergün seninle büyüdüm artık demenin mücadelesinden yoruldum babam. Artık sende yoruldun babam.
Bir baba için kızları prensesleridir. Kıyamaz onu öpmeyeç hatta der ki sen eski me diye ben seni öpmüyorum. Birgün eve gelirsiniz gözleriniz şiştir. Ağladığınızı bilir. Kalbinizin kırıldığını sormaya bile korkar aklına getirmek istemez. Çünkü babalar bilirler ki kızlarının kalbini kıranın kafasını kıracaklarını. Kızları olan babaların kalpleri yumuşacıktır. Bazen bir genç görürüm ya da yeni evli bir erkek. Kızlar hakkında atıp tutar derki benim oğlum olsun. Şöyle olsun. İşte o zaman içimden dua ederim . inşallah senin kızın olsun.Bilirim ki kızı olanın çünkü kalbi yumuşak olur. Vicdanı olur. Kıyamaz karşısındaki kızlara, karısına, anasına, kız kardeşine.
O yüzden nezaman bir erkek bir kız hakkında atıp tutsa içimden inşallah senin 5 tane kızın olsun diye dua ederim.çünkü kızı olan bir baba hep sever. Daima sever. Sevgisini gösteremez isede yada göstermemişsede siz emin olun babanız sizi çok sevmiştir. Ve hep sevecektir. Son olarak güzel baba kız filmi önermek istiyorum. Belki izlemek istersiniz. Hani kiminiz şuan babanız la izleriz. Kimimimizin babası öyle oturupta film seyretmeye ayıracak vakit bulamaz. Kimimizin babası çok uzaklardadır.Ya da birgün kızınız olduğunda birlikte izlersiniz.:) Definitely, Maybe
Jersey girl,Beynel minel … gibi şimdilik aklıma ilk gelen filmler oldu.

Hiç yorum yok: