Hakkımda

28 Ocak 2010 Perşembe

anıların yumuşak dokunuşları....




Düşüncelerde ki anılara saklandım. Bugün bir video izledim. Eski zamanlardan kalma. Daldım gittim . sonra bir video daha izledim. Ve anılarıma sığındım. İnsan bir daha sevdiklerini goremiycekse elinde bir video bir fotografla beraber sarılmazmı anılarına. Sessizdi anılar bu sefer. Sanki unut beni, Hatırlama beni diyordu.insan sevdiği birşeyi özlediği zaman bakmazmı anılarına anılarda kalmış fotoğraflara.
Bu uzaktaki insan için ülkesi olabilir, özlediği annesi ve babası olabilir, gurbete gelin gitmiş kardeşi olabilir. Gurbetteki kardeşi olabilir. Bir defa dahi gormek istese dahi göremeyeceği sevdiği olabilir. Ayrlığın acıysıyla yanan bir aşık olabilir veya bir daha göreyemeyeceği neyse ... Bir eski fotograf açıcak dalıp gidicek. Sğıncak anılara. Sığınacak yaşayamadığı güzel anlara, yaşayamadıklarına. Söylemek istediklerine veya söyleyemediklerine.
Bugün bir anımdan parça geldi gözlerimin önüne bir defa daha yaşamak için neler vermezdim ki. Hatırlamak bile mutlu etti beni bilseniz. Keşke hayatta mutlu anlarımızı hatırladığımızda , tebessüm süresi tıpkı o anı yaşadığımız an gibi kısa değilde upuzun sürse ve hayatımızda ki mutlu anların sayısı sürekli artasada bir sürü mutlu anılarımız olsa . Şuan belki istediğiniz yerden uzaktasınız. Ya ailenizden ya ülkenizden ama biliyorum ki biz insanlar sevdiklerimizden ve sevdiğimizden uzakta olmanın acısını mutlaka biliriz. Ve onu hatırlamak acı verir. Ama bütün kızgınlığınızı unutun ,özlemin verdiği acıyı gözlerinizi kapatın. Şu e maillerden, cep telefonunuzdan uzaklaşın. Sadece hayatınızdaki mutlu oldugunuz tek bir anınızı düşünüp mutlu olun. Sonunu düşünmeden . çünkü az sonra biri sizi anılarınızdan ya da hayallerinizden alıp gerçeğin ortasına bırakacaktır.

Hiç yorum yok: