Hakkımda

12 Ocak 2010 Salı

baygınlık yaratan diziler bitsinn yaa yayından alın bunları




Blogun olmasının en güzel tarafıda sesiini duyarabilme ve kimse seni dinlemesede içini rahatlatabilmesidir. Boşa çığlık atsanda kendin çalıp dinlesende eee ben bunu yazarım mı yazarım diyebileceğin mekandır. ne zamandırda yazmak istiyordum. bu televizyonda eviirip çevirip aynı dizileri tekrar tekraaaar zorla izlettirme çabasını.. tamda bügun sevgili ballı dostumla konuşuyorduk ki kendisi hasta( geçmiş olsunn bitanem). dedikten sonra ben bunu blogumda yazarım dedim.geçen gün bir yazar hani bu gazetede tv dizileri ile ilgili yazan yazarların kendisi diorki en sevilen dizi cennet mahallesi hala reyting alıyor . EEee tabi alır sen sürekli sabahtan akşama yayınlarsan olacağı budur. ben bilmiyorum kaç senedir bu dizi yayında bir araştırıyım dedim ilk 2004 yılında yayınlanmış.İnanamıyorum ya biz 2010 yılındayız.




gelelim bir başka sürekli yayınlanan diziye ARKA SOKAKLAR. Bizim Türk kanalları zaten oldum olası takarlar hele bir dizi biraz sevilmesin çocuklar duymasın,avrupa yakası, adanalı.... tekrar tekrar verirlerki izleyici bayılsın diye heralde .


diger nefret ettiğim bir dizi unutulmaz. ne saçma sapan bir dizidir. tutkunlarıda var bu dizinin!!!!!


hayır açma kapa izleme diyenleri duyuyorum. tabiiki kapatıyorum ne yani bide izlyecekmiydim.


umarım günün birinde televizyon sektörü iyi yerlere gelir. ama bence hiç bir zaman türkiyede iyi bir yere gelemiyecek. beni üzen diğer bir konuda onun gibi dizlerin yayınlandığı saatlerde çocukların olması.


Televizyonun çocuk için zararları ile yazımı bitirmek istiyorum

1- Şiddet görüntüleriyle şiddet uygulamaya meyelan hasıl etme,
2- Gayri ahlâkî görüntülerin çocuğa ve aileye menfî tesirleri,

3- Seviyesiz eğlence kültürünün özendirilmesi,

4- Oluşturulan modellerdeki kişiler arası münasebetlerin sığ ve menfaat kaynaklı olması,
5- Kültürel değerlerin yozlaştırılması ve başka kültürlerin özendirilmesi,

6- Aile fertlerinin birbirleriyle olan münasebetini azaltması ve yalnızlığa sebep olması,

7- Mühim hâdiselere karşı sistemli bir hissizleşme,

8- Korku kültürünün yaygınlaştırılması ve bundan menfaat elde etme,
9- İnsanları çaresizliğe ve karamsarlığa iten konuların reyting malzemesi yapılması,

10- Çalışarak kazanma yerine, ‘Çalışmadan köşeyi dön!’ anlayışının yerleştirilmesi,

11- Tüketim ve kazanç uğruna her türlü değerin çiğnenmesi,
12- İnsanlara yalancı cennetler oluşturularak, gerçeklerden koparılması
aslında konu tv olunca yazılacak çok konu oluyor ama ben bu köşesinden tutmak istedim. sizlerde başka köşesinden tutarsınız. :)

Hiç yorum yok: