Hakkımda

11 Ocak 2010 Pazartesi

aradayım... arada kalmak zor bişi olsa gerek

bazı günler kendimi arada sıkışmış hissediyorum. Ama nereye gidersem gideyim bir tarafım hep tamda olduğum yerde kalıyor. Bazı günler ise aslında diyorum bir yerlere gitsem mi. Gittiğimde de aklım kalıyor gitmediğimde de. Arada sıkışıp kalıyorum gitmek ve gitmemek arasında. Küçükken susam sokağını izlemeyen yoktu. Orda bir kukla vardı arada kaldım diyip duruyordu. Aradayım sanki kutuda sardalyeyim. EEE ARADA OLMAK PEK HOŞ DEĞİL DİYORDU…. Anlarsınız ya aradayım….


Aradayım;
Mantığım ya da kalbimin
Gitmenin ya da kalmanın
Gülmenin ya da ağlamanın
Avrupa’nın ya da Asya’nın
İstanbul’un ya da başka şehirlerin
Gözyaşlarım ile hıçkırıklarımın
Seçmek istediklerimin ya da seçme zorunda olduklarımın
Memleketim ile gurbetliğin
Anlarsınız ya arada kaldım…..
Arada olmak zor bir şey olsa gerekJ

Hiç yorum yok: