Hakkımda

25 Ocak 2010 Pazartesi

20 li yaşlar. Tekrar okumak isteyenlere

Öncelikle dün gerçekleştiremediğimiz hayallerle ilgili bir yazı yazıcaktım.Fakat yazılarıma baktım okadar birikmiş ki bu yazımı bugün yayınlamak istedim. belki bir gün ama hangi gün bilmiyorum o yazıyı mutlaka yayınlıycam.
Mutlu tönbekçinin 30umdan sonra yapamadığın tek şey dostluk. Bu bir lanet olmalı sevdiklerimden uzakta sürekli gurbet hissi çekiyorum. Yazısını okadar seviyorum ki her fırsatta dile getiriyorum. Bazen kendi kendimede bütün sevdiklerin senden uzakta bu bir lanet olmalı diye yazının diger kısmını tekrar ediyorum. Geçen haftalardada 40 yaşında öğrendiklerim adlı yazısını okudum. Okurlarının görüşlerinede yer vermiş. Sonra kendi kendime sordum.ve 20 li yaşlarıda ben düşündüm. 25 yaşındayım! Evet hayatın tam neresindeyim. Ama burdan bakıldığı zaman 30 yaşa az kalmış. Uzun ama az … bende dedim 25 yaşındayım artık kimseyle arkadaş olmak yeni başlangıçlar yapamıyorum. Bir anda herşeyimi paylaşamıyorum. Yeni biriyle tanıştığım zaman oylece kalıyor. Yeni bir arkadaşımla buluşmaktanda dostumun kolları arasında aglamayı tercih ediyorum. Onunla kahkahanın daha anlamlı olacağını düşünüyorum. Tıpkı üzüntülerimi paylaşırken duydugum sıcaklığı sevinçlerimi paylaşırkende yaşamaktayım. 30undan sonra ve 40 yaşın bana öğrettiklerini biryerlerden bulup okursunuz diye düşünüyorum ama ben kendi 20 li yaşlarımı yazmak istedim.
20 li yaşlar….
Küçükken sürekli hayalini kurduğunuz yaşlardır.
Hayatın nekadar yumuşak olduğunu düşünürsünüz. Sanki okadar güçlüsünüzdür ki bu yaşlarda herşeyi kaldırabileceğinizi sanırsınız. Herkese fedakarlık yaparsınız. Bu yaşlarda dostunuzunda sırtınızdanda vurulabileceğinizi öğrenirsin. Bu yaşlar heyacan yıllarıdır,.dış güzelliğin önemli oldugunu düşünürsünüz ama anlarsınızki dışı güzel içi kapkara insanlarında olduğunu.. 14 15 yaşlarda kurduğunuz o büyük hallerinizin yerini gerçekler alır, mücade alır. Bir bakarız 30umuzda yorulmuşuz. Babamın deyişiyle insanlara doymuşuz. Aslında koşma yaşıdır. Sürekli koşarız. Sanki yorulmacagız sanırız. Herşeyi öğrenebileceğiz ya da öğrendik sanırız. Aslında biz bu yaşlarda güzel şeyler öğrendiğimiz gibi kötü , acıyıda öğreniriz. Ve bir bakmışız bu yaşlar rüzgar gibi gelip geçmiş. Bir bakmışız 20 ler gelip geçmiş 40 olmuşuz. Hayat bu 20sindede hızlı akıyor 40ındada. Yaşamımızın nefesimizi kesen guzel anlardan oluşması dileğiyle.

Hiç yorum yok: