Hakkımda

15 Ağustos 2011 Pazartesi

Ben çok özledim.....

  Aşkın tarifini herkes kendine göre yapar.Bilirim. herkesin aşkı kendine özel ve güzeldir. Sevdiği zaman en çok kendi sever. En güzel sevgi aşk kendi aşkıdır. Bundan tam 5yıl önce...hayatımda aşkı yanlış tanıdığım zamanlarda. Hani insan aşkı bulduğunu sanar ya kaybeder ayy ben bir daha aşık olamam sevemem der ya işte o zaman yanıbaşımda duran en yakın arkadaşımın kardeşimin evinde ben ilk kez aşık oldum. Nerden çıktı bu yazı demeyin. Allah aşkına bir yazının sözün çıkması için birşey mi olmalı. Biz birlikte 5 yıl geçirdik ve hala zaman bizimle işliyor.... şimdi o uzakta ASKER'de az günümüz kaldı. İşte uzun zamandır blogumu kendimi ihmal edişlerimin nedeni.Yazmak istiyorum. Aama Adından başka ondan başka birşey yazamıyorum. Çok özlüyorum. Bazen sesinide duyamıyorum. Bekliyorum arar mı? Haberleri izlemiyorum....izlemeye neyse... Bu süreçte destekçilerime teşekkür ediyorum. Mesala ben askere gitti diye ağlarken teselli edecek kişi ölsem aklıma gelmiycek bu konuda çok sert olan babam...mesala annem, dostum pınarım,kardeşimmm gözdem,görümcekardeşim gizemim, mesala selam verdiğim herkes.İYKİ VARSINIZ.... ben çok özledim bunuda en derinden hissettiğim bu güzel yerde paylaşmak istedim......

ps :(fotoğrafımız sevgili yaşampınarından)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

hep derim ya "ben bi iş ettim ama, güzel ettim güzel" diye... :)
güzel oldunuz be yavrucum :)
hayatımda yaptığım tek-ilk çöp çatanlığım... Ancak bu kadar güzel olabilirdi...
Maşşşallahhhhh :)))

fotoğrafı da iyi yakalamışım hani ;)

sizi seviyorum..

mine dedi ki...

hayırlı teskereler