Hakkımda

21 Ocak 2011 Cuma

Günün en güzel süprizleri...

Hayat süprizleriyle harikaymış.Bugün en yoğun işimin arasnda danışmadan dicle hanım size bir çicek geldi diye arandım. Koşa koşa gittim. Sevgilim bana süpriz yapmışşş işte masamda en baş köşede güzel çiçeğim.... Bu uzun günde birde güzel bir kedi resmi çektim sizlere ben. Bizim okulumuzda can dostlarım şenliği vardı. Bu şenliğimizin baş konuğu buyurunn bakalım.....




Biz bir yolculuğa çıkıyoruz. En sevdiklerimizle. Bize güzel yolculuklar döndüğümüzde yeni paylaşımlarla.
diclekiyisinda sevgiler

5 yorum:

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Size huzurlu, mutlu süper bir yolculuk diliyorum...Bol bol dinlenin dönün, fotoğraf çekmeyi de unutmayın. Çiçeğiniz de pek zarifmiş efendim...

Deli Anne dedi ki...

çiçekler çok güzel, sürpriz şahane lakin ben odanın ferahlığına bayıldım Diclem.. ve iyi tatiller

mine dedi ki...

nasıl da günü aydınlatıveriyor bir demet çiçek herşey gönlünce olsun

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

Kiraz çekirdeği,deli anne ve mine:)) tatilde oldugum içn yorumlara cevaplar geç kaldı. güzel yorumlarınız ile blogum aydınlandı asıll. sizi seviyorum sevgilerr

MKBL dedi ki...

Sürpize bayıldım :) gerçekten odan çokk ferah.
Diclem bitanem hep böyle mutlu ol emi!