Hakkımda

29 Ocak 2011 Cumartesi

127 SAAT ne kadar dayanabilir ki insan?

NE KADAR SÜRE DAYANABİLİR SİNİZ? NE ZAMANA KADAR MÜCADELE EDEBİLİR SİNİZ? YA DA? VAZMIGEÇERSİNİZ? Bir adam ruhu maceraperst, dik başlı, kendi istediği uğruna her yere giden. Kısacası bu filmin konusunu anlatmam gerekirse. Dağlara tırmanmaktan zevk alan macera düşkünü bir adamın kolunn incecik bir kaya parçasının altında kalmasını anlatıyor.5 gün boyunca hem taşın altından kolunu kurtarma mücadelesi başlarken bir yandanda hayatla ölüm arasında mücadele veriyor. Bu filmi izlerken kendimi Kahramanımız AORON yerine koydum. Birkez ben güvenliği tam olan yerleri severim. Sağlamcıyımdır. Tepelerde ya da altı boş bulunan yerlerde gezinmeyi sevmem. Rahatıma düşkünümdür. Yükseklerden denize atlamayı sevme.Tanımadığım insanlarla gezmem. Saatlerce yürümekten nefret ederim. sıcaktan kaçınırım. En önemlisi bu adam gibi mücadele edemem.Bunun yerine vazgeçerim bazen çok istediğim birşeyden.anladım anladım ki Hayatta herşey mücadele demek istediğin için vazgeçmemek gerek... Aynı şey benim başıma gelseydi kendimi bırakı verirdim. Filmde bir sahnesinde adam kameraya kendini çekiyor. Ailesine notlar bırakırken birden yardım istiyor. Dönüyor izliyor çektiği o anı. Kendine kendini kaybetme bırakma kendini diyor. Biliyor bırakırsa sonunun ne olacağını. Sonuna kadar mücadele etmek gerek hayatla. Sonuna kadar gitmek. Riskler almak, olgunlaşmak, kavga etmek gerek yaşamla sonuna. Atol Behramoğlunun en bilindik şiirinde geçen sözler gibi kavgaya tüm kaslarınla gövdenle gireceksin. Dolaşmalı damarlarında hayatın sonsuz taze kanı.... SABIR GÖSTERMEK demek. Filmde çok ders verici kısımlar var. Bence mutlaka izlenmeli.
Dedim ya ben kendimi Aoron'ın yerine koydum. Slumdog milyonerin yönetmeninden yeni bir film. Hemde yaşanmış,İzlerken iliklerinize kadar yaşayacağınız.
ps:sonunda çok ağladım ya:((((
sevgiler

6 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

ama sonunda ağladıysan,, bak şimdi izlemek isterdim ama üzülmek istemiyorum:(

Adsız dedi ki...

Filmleri tanıtan bir sitede denk gelmiştim bu filmin konusuna.Çok kısa bir bilgi yazıyordu filmin konusu kısmında. Film hakkında verdiğin bilgiler için teşekkürler. Bende merak duygusunu oluşturdu.İlk fırsatta izleyeceğim bende.

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

vayyyy gerçekten izlenmeye değer paylaşım için teşekkürler sevgiler...

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

sevgili zeynep ben sulu gözümdür. ağlarım herşeye olee...
K.C.S teşekkür ederim izleyince senin gözndende anlatmanı isterim.

@burcu teşekkürr ederim burcu. s

rebeltakipte dedi ki...

merak ettim şimdi izlemeliyim

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

izlediğinde yorumlarını mutlaka bekliyorum:D