Hakkımda

13 Kasım 2010 Cumartesi

Bayram öncesi....


Rüyalarda bazen özlediklerimizi görürüz. Özlediklerimiz geri gelmesini beklediklerimiz. Onların geçmiş zamanda kalmaları bazen aklımızdan çıkartsada bazı anlarda küçük bir eşya, küçük bir not, yada ona atfedilmiş bir şey hatırlatır onu size. Benim ananem terziydi... Ama eski zamanların iyi terzilerinden.Bayram zamanları çok yoğun olurdu herkese birşeyler dikerdi. EN güzelini ise bana. Çocukken insanlar kendilerine hep model ararayıp dururlar... onun gibi davranırlar ergenlikte bu model unutulur gider. bir bakarsın yetişkinlikte onun gibi olmuşsundur. Ananemle büyüdüm ben. onun kızıydım bir nevi Şimdilerde ise onun gibi. o sabah 5de uyanırdı sütümü verirdi sabah 8de kahvaltımı hazırlardı. hep birileri için fedakarlık yapardı. Hep iyilik düşünür kötü hiç birşey düşünmezdi. Hadi ya kötü düşünmeyen insan olur mu demeyin.. oyleydi işte. Sabah okul servisim yanaşırdı kapıya beni ugurlardı akşam alırdı. Her cumartesi onunla gezmeye giderdik. en güzel yelere... Hani annemden babamdan kardeşimden ayrıyım diye bana üzülürdü kıyamazdı annesiz babasız gurbette diye...bayrama az kala son kıyafet provalarımızı yapar.. Bayramın ilk günü heyacana kalkıp giyinirdim VE bayram için gelenlerden harçlığımı beklemeye. şimdi yine bayram öncesi bayram VE biliyorum yine bayram sabahı kalkmak istemiyor olacağımı.. İnsanlar büyüdükçe geçmişini özlüyormus. sahip olduklarının güzelliğini zaman geçince farkediyormuş. VE Şimdi yine bayram geliyor. kapımızda gelenleri bekleyemiyoruz kimseye gidemiyoruz. çünkü uzakta sevdiklerimiz... gelmemek üzere.
bu yazımı birlikte yan yana yatan anneannem ve dedeme armağan ediyorummm
İYİ BAYRAMLARRRR

2 yorum:

mine dedi ki...

keşke canım babam yanımızda olsaydı hepsinin mekanı cennet olsun onlarsız hep buruğuz geçmiyor bir türlü

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

canım benimmm hepsinin mekanı cennett... onlarsız ama onlarlayız hep... sevgiler