Hakkımda

26 Kasım 2010 Cuma

HER SEÇİM BİR KAYIP HER KAYIP BAŞKA BİR YOL AYRIMIYMIŞ..



Çocuklarınızı en harika stillerle yetiştirmek istersiniz, onlara en güzeli vermek için hep çabalar durursunuz. Ancak hayat o kadar sert ve dayanılmazdır ki zaten önünde duran setin arkasındaki çocuk rüzgarın önüne çıktı mı bir kere hiç dayanamaz sığınır hiç bilmediği yerlere... Belki bu yazıyı yazan çocuktur ve hiç büyümemiştir....





Her yıl insanın hayatında artan şeylerin yanında birde azalan tarafda oluyor. Elif Şafak'ın dediği gibi HER ADIMDA SEÇİM YAPMAKTIR YAŞAMAK...

bazen bir kitap iyi gelir insana bazen bir film bazen açarsınız müziğin sesini dalarsınız hayallerinize. ya da geçmişinize. Çok sevdiğim bazılarının ise sevmediği yazar olan ELİF ŞAFAK bir yazısında seçimlerimizden bahsediyordu. Bizler değilmiyiz her adımda seçeriz isteklerimizi almak adına savaşan sonra pişman olan... Ben bazen diyorum acaba ilkokula annemlerin yanında doğunun bir köyünde eğitim hayatıma devam etseydim. imkansızlarla beraber yaşasaydım. İYİ VE KÖTÜ veya FAKİR İLE ZENGİNİ görebilseydim.En memnuniyetsiz anımdada sanırım bu seçimlerime sığınırım. Sizinde en mutsuz anlarında sığındığınız olur mu? yol ayrımlarında yaşadığınız aklınızda kalan diğer yollara. Bazen diyorum ki, okuduğum üniversite o çok istediğim bölüm yerine diğer az istediğimi seçseydim NASIL BİR HAYATIM OLUR DU? ve diyorum ki annem ile babam bu kadar yumuşak aile ortamında yetiştirmeseydi beni diye. bu yaz güneydoğu ziyaretimde diyarbakır elazığ yolu üzerinde en korunaklı ferah rahat yetiştirmiş olan aile bireylerinden biri olan dedem torunlarıyla beraber yol kenarında canımız tarladan salata domates çekti diye arabaları durdurduk. Arabanın içinde 3 yaşında benim kucağımda olan halamın kızı vardı. elinde wings bebekleri:) oyuncakları saçına taktığı benim ise istinye park'dan aldığım taç vardı.ve diğer halamın oğlu onunda üstünde baştan aşağı marka olan en güzel kıyafetler en önemlisi onun bir ayakkabısı vardı. yol kenarında tarlada oyun oynayan yine aynı yaşları 3 4 5 6 ve 9 olan çocuklar ellerinde boş şurup şişeleri ile birlikte oyun oynuyorlardı. Fotoğraf makinamı çıkardım onlardan izin istedim benimle birlikte fotoğraf çekildiler. dedim ya seçimler bizim hayatlarımıza yön verir. Peki doğmadan olan seçimler. aynı yaşta olan 2 çocuğun yaşadığı farklı hayat tarzları. Bazen diyorum doğduğumuz anda başlar yol ayrımlarımız. Kimimiz yol kenarından izleriz gelir geçeni oynarız bir surup şişesiyle kimimiz ise yolun üzerinde bırakır geçeriz bizden farklı olanları.

HER ADIMDA SEÇİM YAPMAKTIR YAŞAMAK YA ...

not: resimleri birgün kitap çıkarırsan diye saklıyorum....

3 yorum:

MODA GEZGİNİ dedi ki...

çok güzel yazmışsın canım.keyifle okudum.blogun çok güzel.takipçin oldum izlemeye aldım bile:)

MKBL dedi ki...

Canımmmm Canımmm Canımmm başkada bişey demiyorum.

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

teşekkür ederim moda gezgini bende senin blogunu cok begendim. başarılar.
mkblkonsept:D senn benim canımsın canımm cookk ösledim senii :(((