Hakkımda

5 Haziran 2010 Cumartesi

ÖSLEMMM CANIMMM İYKİİİİ DOĞMUŞSUNN


Dünya tatlısı kıymetli bir arkadaşım var onunla belki hep görüşemiyoruz. Ama hani bazen görüşemeseniz de hani hep sizin için kıymetli bir o kadar da iyi ki varlar dedirten kişiler vardır. haziran 3 doğum günüydü kaç gün öncesinden kendime bak unutma nolur unutma dediğim halde affedilemez bir şekilde unuttum. Sebeplerim vardı. Sebeblerimi açıklamak içi yüzüm olmadığı için bu blogda ondan özür dileyerek onun hayatımda iyi ki var olduğu anlatmak istedim. onu her zaman göremesem de araya gündelik hayatın saçma sapan yoğunluğuna kaptırdığım için kendime çok kızıyorum. benim için inanılmaz kıymetlisin sen uzaktada olsan arada bir sesinide duysam arada bir merhaban dünyanın en değerli şeyi. Ve sen İYKİ DOĞMUŞSUN, DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUNL AFFET BENİ. özlemmmmmm iykii varsınnnn
::( KIZMA BANA UNUTTUĞUM İÇN

Hiç yorum yok: