Hakkımda

25 Haziran 2010 Cuma

herkes birgün kendini şımartmak ister. bazıları hergün:)

Hastayım ya canım şımarmak istiyor. Bu bir ay kendime çok dikkat etmeliymişim. Koşmamam gerekmiş. çok temiz tertemiz ortamlarda durmam gerekliymiş. Nemli havalardan kaçınmam gerekliymiş. Şu aralar kendimi İstanbul’a benzetiyorum. O d abenim gibi Yazın ortasında hala kış gibi hissediyor kendini. Nefes alamıyor benim gibiL doya doya nefes almayı özledim. Koşmayı zıplamayı özledim. Peki, kendimi nasıl şımarttım. Tabi kiiiiiiiiiii


Tekrardan 13 yaşındaydım. Ve hangi filmi izliyorum. 13 going to 30. Bilmiyorum kaç milyorrruncu kez izledim. Bazen herkesin kendini şımartmaya ihtiyacı varmış


hasta iken insan en çok sevdiği kişinin şımartmasını istiyor :(((( peki benim sefilimmm arıyorum telefonuna bile bakmıyor:))))

2 yorum:

Ohannes dedi ki...

hastayken şımartılmanın ayrı bir tadı vardır.hatırlıyorumda günde üç öğün yemeğimi ocak başından yiyordum.babamın ocağına incir ağacı dikmiştim.babam ise ne istersem koşa koşa gitmeye razıydı.insanların şımartılmaya ihtiyacı vardır.

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

kesinliklee kendinden önemli ne varki bu dünyada:))))