Hakkımda

9 Haziran 2010 Çarşamba

DÜNYANIN EN GÜZEL DUYGUSUNU YAŞAYAN SEVGİLİ ARKADAŞIMA



Bir gün hayatınızın en karmaşık zamanında yine sizin gibi biriyle tanışırsınız. O bütün saçma sapan olayların içinde o size dayanak olur yoldaş olur. Kimi zaman gülersiniz beraber hiç aslında pişmiş tavuğun başına gelmeyecek olaylar sürüsüne. Ve siz bütün bunları yaşarken size tanıklık eden sessiz bekleyen ama varlığı ile annesini mutlu eden güç veren miniği vardır. Üstelik annesine destek olan, Annesini hiç üzmeyen…
Benim güzel arkadaşım hayat bizi çok tuhaf bir zamanda tuhaf olaylar içinde tanıştırdı. Bebeğinle beraber çok güzel günler geçireceksin. O sana uğur getirecek. O seni mutlu edecek. Evet, Demir bebek, seni bekliyoruz artık. Çok az zaman sonra hayatımızdasın. Biliyorum beni tanıyacaksın. Sen hem annene hem bana kuvvet verdin. Tıpkı ismin gibi anneni korudun, Annene güç verdin. Pazartesi günü tanışma vaktimiz geldiğini bugün annenden öğrendim. Umarım hayat size hep mutluluk, sağlık, güzel ömürler getirir. Sen varlığınla hem anneni hem babanı çok mutlu edeceksin…. size tertemiz mutlu bir hayat diliyorum.
sevgiler....

Hiç yorum yok: