Hakkımda

19 Haziran 2010 Cumartesi


Bütün varlığı ile hayatıma renk katan benim minik kuzum iki günlüğüne evden yok oldu. Seni çok özledim minik burunlum…
Ben daha 3 yaşındaydım hatırlıyorum, doğduğu günü babamın kucağındaydım benim bir kardeşim olacağını öğrendim. Anlamamıştım kardeş ne demekti, o minicikti bende yaramazlık yapmak istiyordum. Taa ki ikimizde yaramazlık yapacak kadar büyüdüğümüzde ilk hamlemizi annemin yeni aldığı halı üzerinde uyguladık ve halıyı ateşe verdik. Korkulacak bir şey yok yok Kurtardı annem ama biz bir güzel ilk dayağımızı yedik. Derken ikimizde büyüdük genç kız olduk. İnsan zamanla daha iyi anlıyor bir kardeşin varlığını en derinlerinde. Bir bütünün parçalarındaki sizin diğer tamamlayıcınızdır kardeş. Biliyorum gelince yine kavgalar edicez, sen diceksin offf abla evlensende kurtulsam senden. Bende dicemki gitsemde kurtulsam senden. Bir bakıcaz iki sn sonra telefonda birbirimize ağlıyoruz.
Aman alt tarafı arkadaşında gezmelerdesin. Ama seni çok özledim yaaaaaaa bekliyorum.

Hiç yorum yok: