Hakkımda

21 Haziran 2010 Pazartesi

ateş böceklerii nerdesinizz:(



Bir küçük kız bahçede oturmuş ders çalışıyordu. Güzel ıhlamur ağacının yakınındaydı üstelik. Gözlerini kaldırdı hava kararmıştı ama çok geç değildi. Kalktı ayağa ve anneanne diye bağırdı hayatında ilk defa görüyordu ateşböceklerini. Sonra sevinçten kafasını yukarı kaldırıyor binlerce yıldız parlayarak ona göz kırpıyordu…
Yıllar sonra tek bir ağaç yok etrafımda. Büyüdüğüm bahçede yok. Ama ne zaman bir ağaçlık yerden geçsem vurur burnuma ıhlamur kokusu ve arar gözlerim ateş böceklerini. Yaz geldi ama ben daha anlamadım belki beton binaların arasına sıkışmış olmanın ve taze ıhlamur, hanımeli kokusu nu alamamış olmanın etkisi midir? Belki bu yaz görürüm ateşböceklerini. Hani diyorum yıldızlara bakayım onlarda kaçmış gitmişler. Camdan baktığınızda parlayan yıldızları veya ateş böceği gören var mı? Ben göremedim de. Ama size Sertap Erener’den güzel bir ateş böceği şarkısını gönderiyorum… İyi haftalar.

2 yorum:

Chilek dedi ki...

Sertab yine harika, ateş böcekleri bakarsın geliverirler belli mi olur?:)

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

bilmem ki gelirler mi:) gelmeselerde ben kovalıycamm onlarıı görmek iiçin:P