Hakkımda

31 Mayıs 2010 Pazartesi

renkli suyumuz:):):):)


Şimdi size renkli bir tarif vereceğim. Sınıfa girdiğimde bütün öğrencilerimin elinde bir su şişesi içinde renkli pullar sallıyorlar birden renk cümbüşü içinde neşeniz yerine geliyor. Baktıkça içlerindeki canlılığın verdiği güzelliği izliyorum. Şarkı söylemek istiyorlar hadi bakalım şarkı söylüyoruz diyorum. Başlıyorlar o benim şarkım hayır o benim şarkım. Önce birbirlerine kızıyorlar sonra dönüp minicik bir kâğıda seni seviyorum yazıyorlar birbirlerinin sırasına bırakıp sürprizler yapıyorlar. Biz büyüklerin dünyasında da böyle midir? Birbirimize kızınca dönüp sonra minicik bir kâğıda seni seviyorum yazınca her şey biter mi?
Şişeyi gördük ten sonra bunu nasıl yapıyorsunuz dedim. Öğretmenim önce su şişesini alıyorsunuz içine hani elimizi yıkadığımız temiz sabun var yaaa haniii renkli ondan bırakıyoruz…. Sonraaaa öğretmenim renkli simli isterseniz minik pastel boyada atabiliyorsunuz. Peki dedim bunun adı ne? Önce bir durdular şeyyy renkli su :) ve beraber renkli suyumuzun resmini çektik.
Biz büyüklerin istediği o kocaman şeyleri düşündüm. Sahip olmak için çabaladığımız olamayınca hırslandığımız. Belli ki rekabetin içimizde en kötü yapan kısmını… En derinlerde yaşadığımız derin acıların bizleri nasırlaştırıp aslında en güzel yanımızı söküp aldığını. Ve minik bir su şişesiyle de mutlu olacağını da öğrendim ben çocuklardan.

Hiç yorum yok: