Hakkımda

3 Şubat 2010 Çarşamba

vedalar,gidenler.. ve yolcu ettiklerimiz.


Sevdiğiniz bir kişiyi yolcu etmek. Onu uzaklara göndermek. Ah bunca zamana kadar okadar kişi yolculadım ki hayatımdan. Her biri benim için ne değerliler. Ne zordu ah . derinden gelen bir acıyla ahhh. Beklemediğin anda gelen vedalar. Zorunlu vedalar. Çok sevdiğiniz biri uzaktan yanınıza gelir. Sayılıdır günleri. Bilirsiniz bu gelişin bir gidişi olacağını. Zamana bakmasınız sevdiklerinizin yanında zaten zamanında değeri yoktur. Ve birgün sevdikleriniz gitmek zorundadir. Ve sizlerde onu yolcu etmek. Aslında kimi zaman sevdiklerimi geride bıraktım uzun yolcululara çıktım. Kimi zaman sevdiklerimi yolculadım. Tek bir şey anladım. Şuan sevdiklerimi belkide beklemek zorunda olduğum içinmidir ne sevdiklerini beklemek inanılmaz dayanılmazmış. Ve bazende derim ki. İyki şu günlük yapmak zorunda olduğumuz işlerimiz güçlerimiz varda bu acıları bize unutturuyor. Ve birini yolcu etmek sizden uzaklara gittiğini bilmek aslında geçirmek istediğiniz güzel günlerin sizden uzakta geçiceğini bilmek ne derin bir denizdirki düşüncelerim içinde boğulan. Ve sevdiğiniz birini yolcu ederken gönderme noktasında adımlarınızı yavaş ama çok yavaş atarsınız. Biraz daha zaman kazanmanın ince hesabını yaparak. Çok küçükken sevdiklerinizi uzaklara göndermeyle gözlerini helede açtıysanız hayata bilemezsiniz ne acıdır birini seviyorum dediyseniz onu uzaklara göndermek. Hatta bir cm ‘nin bile dayanılmazlığı vardır o uzaklığın verdiği korkuyu sakladığınız içinizde.
Ya giden siz iseniz. Geride bıraktıklarınız. Anneniz , babanız sevdikleriniz hatta büyüdüğünüz mahalleniz, yanınıza almak istediğiniz ama mümkün olamayacak bir şey ise. Gözleriniz aslında yerindemi sanırsınız … evet gözlerimiz çoktan arkada bıraktıklarımızda kalmıştır. İçimizde hep bir eksiklikle. Hani varacağınız yere gitmişsinizdir. Hayata kalmak zorunda olduğunuz yerden ama hayatta sevdiklerinizin eksikliği ile devam edeceksinizdir ya. İşte bizi biz yapandır o sevdiklerimiz. Her bir parçamızdır o sevdiklerimiz. İşte bugün hem sevdiklerimi yolculadım. Hem sevdiklerim beni yolculadı. Birbirimize el sallarken biz anladık ki Giden içinde kalan içinde sevdiğinizden eğer 1 cm bile uzaktaysanız ve uzakta kalmakda zorundaysanız bilinki siz nerde olursanız olun kim olursa olsun yanınızda bir sevdiğiniz uzak bile olsa zaten siz gurbettesiniz . ahmet kaya’nın bir veda havası şarkısınıda gidenlere kalanlara vedalara armağan ediyorum . İyi dinlemeler.

Hiç yorum yok: