Hakkımda

5 Şubat 2010 Cuma

BİR KİTAP GETİR YETER.. KAMPANYAYA DESTEKK


Bugünlerde fuarlara ilgim çok . birkaç fuar var saymak istediğim. İlgi alanınıza göre seçebilirsiniz. Size 3 fuar öneriyorum. Araştırmayada devam edeceğim tarih sırasına göre size fuarlardan bahsedeyim.. İlk olarak yeni evlenecek bir çift iseniz ve evliliği düşünüyorsanız. Çok güzel bir fuar var. Evlenecek arkadaşlara tavsiyem. Buraya gitmeleri. Evlilikfuarı.comdan davetiyenizi alıp gidebilirsiniz. Tarihleri(05 ve 07 şubat arası) yani bugün yarın ve sonraki gün Lütfi Kırdar’da.
Eğer tatili seyahat etmeyi seven bir tutkunsanız. Size EMİTT(11-14 şubat)( doğu akdeniz turizm ve seyahat proagramını öneririm. Bu fuarın ilk iki günü sanırım acentalara diger günü ise biz seyahat tutkunlarına. Otellerin tanıtımları, ve Mısır hayranıysanız bu fuarın konuk Ülkesi Mısır. Orada olacak. http://emittistanbul.com/ buradan davetiyenizi alabilirsiniz. Ayrıca ulaşım içinde sanırım shuttle koymuşlar bütün bilgilere inter adresinden ulaşabilirsiniz.
Son olarak Educaturk Eğtim Fuarı, bu eğitim fuarı 25-28 Şubat Lütfi Kırdar’da olucak. Ve 4 gün sürecek olan fuarda, 500'den fazla yerli ve yabancı eğitim kurumunu aynı platformda inceleme imkanına sahip olacaksınız. Etkinlik dahilinde ayrıca Yurtiçi ve Yurtdışı Kariyer Günleri düzenlenecektir. Educaturk.comdan ulaşabilirsiniz.
Asıl olarak bu eğitim fuarında ilgilmi çeken bir kampanya var . Bu öyle bir kampanya ki bu fuara gitmeme sebeb olacak. Aslında ben kitaplarımı paylaşamam sevmem. Benim için çok kıymetlidir. güzel bir söz okuduğum zaman bile üzerine çizmek yerine not alırım. Çünkü üzerini çizersem bilirimki canı acır. O derecede kitaplarım kıymetlidir. İşte bu fuarda ‘BİR KİTAP GETİR YETER’ Kitap bağışı kampanyası. Düşündüm dedimki artık kitaplarımı paylaşmayı öğrenmeliyim. Okumak isteyen ama kitap alamayan onca minik kardeşlerimiz olabilir. Bu kampanya hem bireysel hem toplu kampanyalara açık. Size önerim belki bireysel olarak belki toplu olarak hep beraber destek verelim. Ben bireysel olarak bu fuara kitap bağışlamak için gidicem. Belki kitaplar nereye bağışlanacak sorusu aklınıza gelebilir. İnternet sitesinde bunu açıklamışlar bende hem facebook hemde twitter’da paylaşacağım. Burdanda website ‘teki açıklamayı aktarıyorum.
Bağışlar Nasıl Dağıtılacak?Toplanan kitapların ilköğretim seviyesine hitap eden -hikaye kitabı- ağırlıklı bölümü; Milli Eğitim Bakanlığı, Cartoon Network, TOÇEV işbirliğinde yürütülen "Paylaşmayı Seven Parmak Kaldırsın" kampanyası aracılığı ile bu kitapları okumaya hiç fırsat bulamamış minik kardeşlerimize gönderilecektir. Orta ve yüksek öğretim seviyesine hitap eden -roman- türü kitaplar ise, yine TOÇEV aracılığı ile doğudaki okul kütüphanelerine bağışlanacaktır. Bu adresden gerekli bilgilere ulaşabilirsiniz. http://www.educaturk.com/MenuContent.aspx?id=182
Görüşmek üzere….

Hiç yorum yok: