Hakkımda

1 Şubat 2010 Pazartesi

back to future oyunu

Çocukluk yıllarımda hayran olduğum bir film vardı. Back to future( geleceğe dönüş). O yıllarda o filmi izlerken bende anannemin evinde minderlerden yer yapardım kendi kendime geleceğe dönüş yada şimdi gelecekteyim derdim. Bu film en iyi 50 film arasında 33. Sırada. Şimdi hayatımın filmi bu sıralar hayatımın belirsiz zamanlarında hatırıma geldi. Gözlerimi kapıyorum. Çocukluk yıllarımda marty’nin arabası vardı ve kendimi marty gibi hayal ederdim. Bugünlerdede diyorum. Doktor neredesin:) hani o güzel arabanla gelsen ve beni 50 li yıllara götürsen. Yada bir baksam yaşlanmışım. Yaşlı hallerimi görüyorum. Şimdi back the future oynuyorum tıpkı çocukluğumdaki gibi ama bu sefer ananemin evi yok minderleri yok. Ama ben yinede geleceğe dönüşçülük yada geçmişe geri dönmeye bayılıyorum. ama biliyorum ki geçmişe dönüp düzeltemedikten yada gelecekte görsekte ne yararı var elbet birgün gelecek gün gelmeyecekmi. aslolan şimdiki zamandır diyorum.

ve içimdeki GERÇEKLERDEN KAÇAMIYORUM ve gerçek sesleri susturamıyorum...... oyunlar kısa sürsede zaten hayatta bir oyun değilmidir. kısa süren. süresi epeyce kısa olan ve gittikçe kısalan.

Hiç yorum yok: