Hakkımda

24 Aralık 2009 Perşembe

yeni bir yıla girerken yeni bir sayfa yeni bir blog


Ne kadar zormuş ilk satırlara başlamak kaç defa yazıp sildim bilmiyorum . bir başladım ya gerisi gelir artık diye düşünüyorum. 2010 'a girerken yeni bir beni yazmak eski ben bağlamında bana bağlı olarak. zaten hep yazmayı seven ve yazıp kimselere okutmaya çekindiğim defterlerimden cıkıp yeni bir blog oluşturmaya karar verdim .bundan 3 yıl oncede blog açmıştım ama sadece tek bir yazı yazıp bırakmıştım. şimdi tekrar karar verdim 2010 girerken yeni bir bene karar vermişken artık yazılarımı sadece bana yazmamaya. bu ilk yazım blogumda ne yazacağıma karar vermeden bütün düşünceler beynimde ondanda bahset bundanda bahset derken yazı yazmaya çalışmak off ne kadarda zormuş . zamanla ısınırım. sanki sevgilimle buluşucakmışım gibi heyacanlıyım bu yazıyı yazarken bir öylemi yazsam diyorum yazıyorum siliyorum.

herhalde zamanla oturacak diye düşünüyorum.

eğer bulabilirsem önceden okuduğum beğenip sakladığım yeni yılla ilgili çok güzel bir şiir paylamak istiyorum. tabi okadar kitap, gazete ,dergi, karalanmış yazıların içinden bulabilirsem söz vermiyorum.

ara sıra girip okuyun olurmu... sıkılmazsanız



beni yazmaya karar vermişken yeni yıla girerken merhaba:P

Hiç yorum yok: