Hakkımda

13 Ocak 2010 Çarşamba

her bir basamak....




Hayatın ısrarlı zorluklarına karşı ayak direyen biz insanlar değilmiyiz?


Biz değilmiyiz ki bazen söylensekde yoruluyorum, bıktım isyanlarımız hergün artsada, mücadelmizden vazgeçmeyende yine biz insanlarız.Hatta kimimiz vazgeçmek istede onu vazgeçirmemek için hayat sebeplerde çıkarmasını bilir. sebeplerde değilmidir zaten bizi yollara düşüren yadadüşürdüğü yoldan bizi çeviren...hayatın bize sunduğu yada sunmadıkları içerisinde bizi nelerin beklediğini bilmeden gözümüzü zirveye dikeriz. herkesin zirvesi ayrı olsada her basamaktaki zorluk farklı olsadabiz değilmiyizki her basamaklarda acı çeken. zirveye çıktığımızdada aşağı basamaktan gelenleri unutan.bugün istanbulda çok yalnız bir hava vardı. yürüdüm deniz kıyısında yürürken çıkmak istediğim kendi zirvemi düşündüm. bazı kişilere göre benimki zirve değildi ama her bir bastığım basamak bana birşeyler öğretiyordu.zirvemden vazgeçmemek için nedenler sundum önüme bazen nedenlerde yetmez ya bilirsiniz ama çaresiz bir şeyi çok istediğiniz zaman sizi ancak siz çevirebilirsiniz yolunuzdan.istanbulda bugun yanlız bir hava vardı kokusu burnuma keskin geliyordu.denize bakıyordum düşüncelerimi bırakmak istiyordum ama deniz kendinden olmayan birşeyi kabul etmez bunu biliyordum.hayatın basamaklarını çıkarken keşke yorulmasak. keşke zirvelere çıkmak için bazen o yolda yanlızlaşmasak.

Hiç yorum yok: